Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

ΤΡΕΛΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΓΙΑ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΟΥΔΙΤΕΣ!!!






 Ένας παθιασμένος Νεοδημοκράτης έχει τόσο πολύ ψύχωση με το κόμμα του που όταν βλέπει γραφείο του ΠΑΣΟΚ σπάει τα τζάμια με μια σφεντόνα. Τελικά η γυναίκα του τον πάει σε μια κλινική
μπας και ξεπεράσει αυτή του την ψύχωση. Μετά απο 1 μήνα ιατρικής παρακολούθησης αποφασίζει ο γιατρός να του κάνει ένα τεστ για να δει πως πάει: - Λοιπόν λέει ο γιατρός για πες μου πόσο χρονών είσαι; - 35, απαντά εκείνος. - Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις μόλις βγεις από εδώ; - Θα πάρω τη σφεντόνα μου και...
θα σπάσω όλα τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ. Πάρτε τον μέσα λέει ο γιατρός. Μετά από 2 μήνες ο γιατρός αποφασίζει να τον εξετάσει ξανά για να δει πως πάει. Του κάνει διάφορες ερωτήσεις γενικώς για τη ζωή του και στο τέλος αποφασίζει να τον ρωτήσει την κρίσιμη ερώτηση. - Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις αν βγεις από εδώ; - Θα πάω στη γυναικούλα μου γιατρέ μου - Έκπληκτος ο γιατρός του λέει: - Μπράβο παιδί μου! και μετά τι θα κάνεις; - Θα της βγάλω το μπλουζάκι και μετά τη φούστα. - Ναι; ακούει με έκπληξη ο γιατρός και μετά και μετά; - Μετά θα της βγάλω το σουτιέν. Ο γιατρός τα έχει χάσει με την πρόοδο του ασθενή του. - Τέλος θα της βγάλω το κυλοτάκι. - Και μετά και μετά; λέει κοκαλωμένος ο γιατρός. - Μετά θα της σκίσω το κυλοτάκι θα πάρω το λάστιχο από την κιλότα θα το βάλω στην σφεντόνα μου και θα σπάσω όλα τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ! XAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα πολύ ωραίο blog θα ήθελα να προτείνω συνεργασία με ανταλλαγή banner παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου για περαιτέρω πληροφορίες.

    Η σελίδα μας: http://tv2series.tk/
    Το mail μας: thelaughblog@gmail.com

    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...